Jak k nám dostat telefon?

Pokud potřebujete opravit svůj mobilní telefon, nabízíme několik možností, jak nám ho bezpečně doručit:

    1. Osobně na prodejnu
      Pokud máte možnost, navštivte nás osobně ve Vyškově a přineste svůj telefon k nám na opravu. Rádi se Vám budeme věnovat a poradíme Vám přímo na místě.

    2. Poslat přes Zásilkovnu
      Můžete využít Zásilkovnu a poslat nám telefon do našeho servisu. Ujistěte se, že je váš telefon dobře zabalený, aby se během přepravy nepoškodil. Doporučujeme balit telefon do pevné krabice a mezi zařízení přidat ochranný materiál (např. bublinkovou fólii nebo pěnové výplně). 

      Jako údaje příjemce vyplníte

      Jméno: Jiří Landa
      E-mail: info@phonehelp.cz
      Telefonní číslo: +420 732 977 705
      Výdejní místo Zásilkovny: I_2179 - Fitness shop Vyškov, Jiráskova 274/5
    3. Poslat přes PPL
      Pokud preferujete PPL, i tato možnost je k dispozici. Stejně jako u Zásilkovny, dbejte na to, aby byl telefon bezpečně zabalený a chráněný před nárazy a otřesy. Použijte kvalitní obal, aby nedošlo k poškození.

      Jako údaje příjemce vyplníte
      Jméno: Jiří Landa
      E-mail: info@phonehelp.cz
      Telefonní číslo: +420 732 977 705
      Adresa: Vyškov 1, Jiráskova 274/5
      2. řádek adresy: Fitness Shop

Jak správně zabalit telefon na odeslání?

Při posílání telefonu je důležité dbát na správné balení, aby se během přepravy nepoškodil. Doporučujeme následující kroky:

  • Vyjměte SIM kartu a paměťovou kartu.
  • Telefon zabalte do měkké ochrany (bublinková fólie, pěnový polštářek apod.), aby se minimalizovalo riziko poškození.
  • Vložte telefon do pevné krabice, která by měla být o trochu větší než samotný telefon, tak, aby se během přepravy nehýbal.

Nezapomeňte přidat formulář nebo kontaktní údaje!

Abychom vaši opravu co nejrychleji zpracovali, nezapomeňte k telefonu přidat vytisknutý a vyplněný formulář, který naleznete zde. Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, alespoň přiložte papírek s následujícími informacemi:

  • Jméno a příjmení
  • Telefonní číslo nebo e-mail
  • Popis závady
  • Kód nebo gesto pro odemčení telefonu 

Tato informace nám pomůže opravu urychlit a kontaktovat Vás v případě potřeby.

Důležité informace:

  • Telefon by měl být bez příslušenství (kabely, nabíječky atd.), pokud není součástí opravy.
  • Zkontrolujte, zda je telefon vypnutý.

Pokud byste měli jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat a rádi Vám poradíme.